Ewaluacja niejedno ma imię – 16.04.2020

Ewaluacja to jedna z najważniejszych rzeczy, jakie wynosimy ze spotkań Toastmasters. Nieważne czy tych na żywo, czy jak to ma od niedawna miejsce – online. Powtarzamy to niczym mantrę, ale nigdy dosyć. Wszak uczestniczymy w naszych spotkaniach by się rozwijać, być jak najlepszym liderem i mówcą.

Skąd mamy czerpać wiedzę w jakim podążać kierunku? Z ewaluacji oczywiście, choć nie neguję oczywiście autorefleksji.

Na najbliższym spotkaniu postaramy się ewaluować na różne sposoby. Masz zresztą, drogi uczestniku, możliwość przygotowania mowy, po której otrzymasz bardziej niż zwykle wszechstronną informację zwrotną. Całe spotkanie przyjmie formę warsztatową, toteż liczymy na aktywność uczestników i do niej zapraszamy.

Toastmaster:
Piotr Ziemski

🔸 Konsultant, redaktor, copywriter i trener.
🔹 Współtwórca takich projektów jak Festiwal Kultury Absurdalnej Absurdalia czy Rawa River Exploration Team.
🔸 Od ośmiu lat członek organizacji Toastmasters International, mówca oraz lider zaawansowany (ACS, ALB).
🔸 W latach 2015-2016 Area Director regionu śląskiego tej organizacji.
🔸 Współtworzy także alternatywną i interaktywną Grupę Forum.

🔹 Ceni wszelkie niestandardowe i zahaczające częstokroć o absurd idee i działania, gdyż to one skutecznie rozwijają i pobudzają kreatywność.

___

❗ Aby wziąć udział w spotkaniu, wypełnij formularz poniżej, byśmy mogli wysłać linka do spotkania:
https://drive.google.com/open?id=1Jfc-goi0EizIB3OUiPToLER6C_yL-0TyNP-CAuraFO8
___

📍Stałymi elementami naszego spotkania są:

☑️ 2-4 mowy przygotowane na dowolne tematy ćwiczą umiejętności w przemawianiu publicznym
☑️ Konkurs na najlepszą mowę improwizowaną uczy odpowiedzi na nieznane wcześniej tzw. “gorące pytanie”
☑️ Udzielanie informacji zwrotnej wspiera dalszy rozwój umiejętności
___

📅 Kiedy: 16.04.2020
⌚️ Godzina: 18:15
🌍 On line

❗ Aby wziąć udział w spotkaniu, wypełnij formularz poniżej, byśmy mogli wysłać linka do spotkania:
https://drive.google.com/open?id=1Jfc-goi0EizIB3OUiPToLER6C_yL-0TyNP-CAuraFO8❗
___

Zapraszamy serdecznie!!!
Do zobaczenia!!!